آموزش After Effects ( افتر افکت)

وبلاگ تخصصی فروش محصولات آموزشی افتر افکت

آموزش After Effects ( افتر افکت)

وبلاگ تخصصی فروش محصولات آموزشی افتر افکت

فروش بسته آموزشی عظیم افتر افکت After Effects - پکیج شماره ۲

آموزش حرفه ای افترافکت 

پکیج شماره 2

After Effects

 

به آسانی به یک متخصص جلوه های ویژه و میکس مونتاژ ویدیویی و سینمایی مبدل شوید !

Adobe After Effects یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم افزار هماهنگی بالایی با نرم افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Premiere و Adobe Audition دارد.
از این برنامه به شدت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیزاژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود .و بسیاری از شاهکار های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اغلب محصول برنامه AE یا همان افتر افکتز است! به عبارتی برنامه After Effects در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک همان قدرتی را در اختیاز شما قرار می دهد که ابزارهای نقاشی و ترسیمی در اختیار هنرمندان قرار داده اند!
فیلم های پرهزینه هالیوودی همچون Gladiator, SpiderMan, Die Hard 4, فیلم جنجالی 300، Mr. & Mrs Smith, Last Samurai, Rush Hour 3 , سری فیلم های Blade و فیلم ماتریکس و بالغ بر 350 فیلم دیگر هالیوودی همگی از این نرم افزار برای جلوه های ویژه، تیتراژ و میکس ویدیویی خود استفاده نموده اند
به دلیل نیاز آموزشی علاقمندان این حرفه بسیار درآمد زا و پرطرفدار و به روز که بازار کار بسیار خوبی را نیز با خود به همراه دارد به آموزش های حرفه ای و بی نقص روز دنیا در این زمینه، سایت وندیداد بر آن شد تا برای اولین بار در ایران مجموعه ای عظیم از تمامی آموزش ها و ابزارهای کمپانی های معتبر و کلاس یک آموزش الکترونیک سازی دنیا را برای تمامی نسخه های نرم افزار افترافکت  از نسخه 6 تا نسخه CS5 به طور یکجا در اختیار علاقمندان قرار دهد تا تمامی نیاز های آموزشی علاقمندان این فن و هنر را پاسخ گو باشد .

لازم به ذکر است که قیمت این بسته های آموزشی در بازارهای جهانی به چند هزار دلار نیز می رسد و در بازار ایران نیز در صورت یافتن تنها نسخه های قدیمی آموزشی باید مبلغ چندبرابر را پرداخت کرد !

 

 

محتویات بسته عظیم آموزشی Adobe After Effects 2009 :(پکیج شماره 1 + پکیج شماره 2 )

- بالغ بر 250 ساعت آموزش جامع و باکیفیت مالتی مدیا از تمامی محصولات آموزشی گرانقیمت کمپانی های Lynda, Total Training, Video Copilot, Creative Cow, Zaxwerks, Anvel Lessons, MaxAfter, SternFX و دیگر سایتهای فعال در این زمینه...

- آموزش های نسخه های 6 ، 7 ، CS3 و CS4 و CS5 از نرم افزار Adobe After Effects .

- آرشیوعظیم تمامی پلاگین های مطرح و گرانقیمت برای نرم افزار After Effects که برخی آموزش ها مرتبط با همین پلاگین هاست !

- تمامی پکیج های گرانقیمت ویدیو های و Background های آماده و باکیفیت شرکت Video Copilot برای ویرایش و ساخت .

- کلکسیون عظیم 10 سی دی افکت صوتی آماده گرانقیمت کمپانی سونی به همراه 6000 افکت صوتی شرکت Cosmi !

- کلکسیون Motion Loop های مورد نیاز نرم افزار After Effects و دیگر نرم افزار های میکس و جلوه های ویژه.

- کلکسیونی بی نظیر از نسخه کامل تمامی نرم افزار های مطرح و گرانقیمت جلوه های ویژه، میکس و مونتاژ ویدیویی دنیا مانند :

Adobe Premiere Pro CS4, Adobe Premiere Elements 7, Pinnacle Studio v12.0 Ultimate, Canopus Edius v5.0, Sony Vegas Movie Studio Platinum Edition 9, Arcsoft ShowBiz DVD v2.2, Pinnacle VideoSpin v1.1, Avid Liquid v7.2, Avid Xpress Pro v5.7, Avid Studio Toolkit Avid DVD v5.6, Corel Ulead VideoStudio Pro X2, Corel DVD Movie Factory 7 Pro, Avid Media Composer, Cyberlink DVD Suite 7.0 Ultra, Roxio MyDVD v8.0 Premier, Serif MoviePlus X3 v6.0.

و ...

افتر افکت

محتویات پکیج شماره دو مجموعه عظیم آموزشی افتر افکت  !

این پک شامل 16 دی وی دی از تمامی آموزش ها و ابزارهای مرتبط با افتر افکت شرکت های Video Copilot, Creative Cow, Zaxwerks, Anvel, MaxAfter و ... به همراه آرشیو کامل پلاگین های افتر افکت و همچنین تمامی نرم افزار های مطرح جلوه های ویژه و میکس ویدیویی دنیاست !

DVD شماره یک :

- Video Copilot - Action Movie Essential -  پک کامل Action Movie این کمپانی نام آشنا که به آموزش های چگونگی ساخت جلوه های ویژه در فیلم های اکشن می پردازد . دارای ویدیو های متعدد با کیفیت از پیش آماده برای استفاده در این مضامین .

- Video Copilot - Video Streams HD - پک کامل ویدیوهای کلیپ مانند و مفید از پیش آماده و بسیار با کیفیت کمپانی Video Copilot .

- Video Copilot - Designers FX -  بسته آموزشی افکت های جامع صوتی که علاوه بر آموزش تعداد بسیار افکت های صوتی مختلف را برای استفاده داراست .

آموزش After effect

DVD شماره دو :

Video Copilot - Evolution :  بالغ بر 90 دقیقه آموزش مالتی مدیا و با کیفیت هنری که چگونگی خلق  کلیپ ها و ویدیوهای زیبای هنری را با استفاده از نرم افزار افتر افکتز را آموزش می دهد .بالغ بر 170 کلیپ هنری از پیش آماده و قابل تغییر بسیار با کیفیت و قابل تغییر همراه با سورس پروژه های آماده !

 

DVD شماره سه :

Video Copilot - Real Clouds PAL - آموزش چگونگی افزودن ابر به آسمان های کلیپ ها و تغییر وضعیت آسمان به همراه ویدیو های متعدد از پیش آماده .

Video Copilot - Riot Gear- آموزش Riot Gear برای خلق صحنه ها و سکانس های کلیپ گونه متفاوت و دارای صد ها عناصر ویدیویی از پیش آماده برای ویرایش ویدیویی .

Video Copilot - Twitch - آموزش کار با پلاگین Twitch و خلق تصاویر و جلوه های ویژه خاص با این پلاگین به همراه افکت های صوتی و ویدیویی از پیش آماده متعدد

 

DVD شماره چهار :

- Video Copilot - Basic Trainings - آموزش مقدماتی شرکت Video Copilot برای آموزش افتر افکت
- Video Copilot - The Bullet -  آموزش حرفه ای جلوه های ویژه به ویژه شلیک گلوله در فیلم های اکشن که نمونه آن را در فیلم ماتریکس و صحنه Slow Motion شلیک گلوله ها را دیده ایم   بالغ بر 5 ساعت آموزش چندرسانه ای به همراه آموزش های لازم و فایلهای پروژه ی آماده .
- VTC Adobe After Effects CS3 - بیش از 7 ساعت آموزش کلیات افتر افکتز CS3 شرکت VTC .

- VTC QuickStart Adobe After Effects CS3 - حدود 1.5 ساعت آموزش مقدماتی افتر افکتز CS3 شرکت VTC .

- Video Lessons FXPHD Cinema4D and After Effects in Production - آموزش های ویدیویی سازگاری نرم افزار Cinema4D و After Effects برای خلق جلوه های ویژه .

- Lynda.com After Effects 6 Essential Training  - آموزش کلیات افتر افکتز 6 شرکت لیندا ! بیش از 6 ساعت آموزش چندرسانه ای !

آموزش After effect

DVD شماره پنج :

Video Copilot - Series One - پک آموزشی 65 عنوان آموزش کوچک شرکت Video Copilot تحت عنوان Series One به همراه فایلهای پروژه ! چندین ساعت آموزش حرفه ای افتر افکت!

 

DVD شماره شش :

Video Copilot - Pro Scores - بسته آموزشی Pro Scores که به آموزش چگونگی آهنگ سازی و ویرایش موزیک برای کلیپ های تبلیغاتی و خلق افکت های صوتی و تصویری و ساخت یک کلیپ زیبای هنریست . وجود تمپلات های متعدد و زیبای صوتی از پیش آماده به همراه افکت های صوتی متعدد از ویژگی های این بخش است .

آموزش حرفه ای افتر افکت

DVD شماره هفت

Creative Cow After Effects for Podcast - کلکسیونی ارزشمند از آموزش های افتر افکتز با فرمت MP4 برای استفاده در iPod و ویدیو پلیر های همراه !

Creative Cow Leader Aharon Rabinowitz - آموزش های شرکت Creative Cow که توسط استاد ماهر این شرکت به نام Aharon Rabinowitz داده شده است .

 

DVD شماره هشت :

Creative Cow Master Series - Serious Effects and Compositing -  دی وی دی آموزشی شرکت Creative Cow برای آموزش کار کردن با افکتهای صوتی و ویدیویی بر روی کلیپ ها و خلق جلوه های صوتی و ویدیویی . بیش از 3.15 آموزش چندرسانه ای به همراه سورس پروژه ها .

Creative COW Master Series Advanced Rotoscoping Techniques for Adobe After Effects  - دی وی دی آموزشی تکنیک های Rotoscoping پیشرفته در نرم افزار افتر افکتز ! بیش از 2 ساعت آموزش چندرسانه ای !

افترافکت

DVD شماره نه :

- آموزش های آنلاین شماره ای سایت Video Copilot از 1 تا 79 ! آرشیو کامل تمامی آموزش های آنلاین سایت Video Copilot تا پایان سال 2008 !

- آموزش خلق انفجار در افتر افکت Explode In After Effects Video Tutorial

- آموزش پلاگین Trapcode Effects

 

DVD شماره ده :

آموزش های منحصر به فرد شرکت Zaxwerks با نام Making It Look Great برای افتر افکت در 5 قسمت ! ساعت ها آموزش حرفه و جدید افتر اکتز !

- Making It Look Great Volume 1

- Making It Look Great Volume 2

- Making It Look Great Volume 3

- Making It Look Great Volume 4

آموزش مقدماتی افترافکت

DVD شماره یازده :

- Making It Look Great Volume 5

- SternFX.com Adobe After Effects tutorials - آموزش های متعدد افتر افکتز از سایت SternFX.com

- Maxafter.com 3ds max and Adobe After Effects tutorials (Part One) - قسمت اول آموزش های متعدد افتر افکت از سایت MaxAfter.com .

 

DVD شماره دوازده :

- Maxafter.com 3ds max and Adobe After Effects tutorials (Part Two) - قسمت دوم آموزش های متعدد افتر افکتز از سایت MaxAfter.com .

- The Motion Graphics Lab The Anvel Collection DVDs - کلکسیون عظیم 10 سی دی شرکت Anvel که مشتمل بر تعداد بسیاری آموزش جامع مالتی مدیا به همراه ویدیو های اماده برای استفاده در نرم افزارهای میکس و مونتاژ است .

 

DVD شماره سیزده :

نرم افزار های مطرح و گرانقیمت ساخت جلوه های ویژه و ویرایش ویدیویی دنیا ....

نسخه کامل نرم افزار های :

Adobe Premiere Pro CS4
Adobe Premiere Elements 7
Canopus Edius v5.0.0.27
Sony Vegas Movie Studio Platinum Edition 9
Arcsoft ShowBiz DVD v2.2.2.78

 

DVD شماره چهارده :

Pinnacle Studio v12.0 Ultimate + سی دی پلاگین های نرم افزار
Pinnacle VideoSpin v1.1.1
Avid Liquid v7.2 Multilanguage
Avid Xpress Pro v5.7.2
Avid Studio Toolkit Avid DVD v5.6.4
Corel VideoStudio Pro X2 v12.0.98.0
Corel DVD Movie Factory 7 Pro

 

DVD شماره پانزده :

Avid Media Composer
Cyberlink DVD Suite 7.0 Ultra
Roxio MyDVD v8.0 Premier Multilanguage
Serif MoviePlus X3 v6.0

 

DVD شماره شانزده :
نسخه های مختلف نرم افزار Adobe After Effects
Adobe After Effects CS4
Adobe After Effects CS3
Adobe After Effects CS3 Portable از پیش کرک شده !
Adobe After Effects 7.0 Professional
Adobe After Effects Pro v6.5
Adobe After Effects Pro 6.0
- پلاگین های مطرح و گران قیمت نرم افزار After Effects
- پروژه های آماده مورد استفاده نرم افزار افتر افکت

 

لازم به ذکر است که قیمت این بسته های آموزشی افترافکت در بازارهای جهانی به چند هزار دلار نیز می رسد و در بازار ایران نیز در صورت یافتن تنها نسخه های قدیمی آموزشی باید مبلغ چندبرابر را پرداخت کرد !

روش خرید: برای خرید آموزش افترافکت پکیج شماره 2 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات موردنظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد